Порядок вирішення спорів

Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.

Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:

Директор Кравчук Сергій Васильович.

Якщо у Вас є питання, звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв’яжіться з нами:

Адреса: м.Вінниця, вул. Енергетична, 5-А.
Телефон: (0432) 50-97-95;
Режим роботи: Понеділок – четвер, з 8:00 до 17:15;
п’ятниця: з 8:00 до 16:00
обідня перерва: 13:00-14:00
E -mail: trading@kness.energy