Порядок звернень споживачів

Розгляд звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення про загрозу електробезпеки просимо надавати до центру обслуговування споживачів, надіславши запит за електронною адресою: trading@kness.energy або за поштовою адресою вул. Енергетична, 5а, м. Вінниця, 21022. .

Для отримання необхідної інформації у телефонному режимі, Ви можете звернутися до Колл-центру за номером: (0432) 50-97-95.

Порядок звернень споживачів

1. Як подати письмове звернення/скаргу/претензію/повідомлення про загрозу електробезпеці до ТОВ «НЕСС ЕНЕРДЖІ»:

  • надіслати на поштову адресу: вул. Енергетична, 5а, м. Вінниця, 21022.
  • особисто передати до Центру обслуговування споживачів за зазначеною адресою: м. Вінниця, вул. Енергетична, 5а;
  • під час особистого прийому керівництвом;
  • надіславши на електронну адресу trading@kness.energy;
  • зателефонувавши до Колл-центру за номером: (0432) 50-97-95.

2. Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці:

  • обов’язково повинно бути вказано: повна назва споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
  • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
  • письмове звернення/скарга/претензія/повідомлення про загрозу електробезпеці повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії/повідомленні про загрозу електробезпеці в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

3. Розгляд звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці, надісланого до ТОВ «НЕСС ЕНЕРДЖІ»: за наявності в зверненні/скарзі/претензії/повідомленні про загрозу електробезпеці вказаної адреси зворотного зв’язку зі споживачем (поштової адреси, електронної пошти, номеру телефонів) надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці та строки його розгляду здійснюється протягом 3-х робочих днів від дня отримання такого звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці. Будь-які інші звернення/скарги/претензії розглядаються в терміни визначені чинним законодавством України.